فعالیت های دبستان عصمت

کل برنامه هایی که در طول سال تحصیلی اجرا می شود

فعالیت های دبستان عصمت

کل برنامه هایی که در طول سال تحصیلی اجرا می شود

من اگر نقاش بودم

 

 

 

من اگر نقاش بودم

من اگر نقاش بودم                                                      کربلا را می کشیدم  

یک بیابان لا له ی سرخ                                                نینوا را می کشیدم 

دشتی از گل های پرپر                                                 نقشی از حلقوم وخنجر 

نقشی از عباس حیدر                                                   نقشی از زینب مظهر نور هدایت   

 

اولین چیزی که  به ذهنم می رسد یک شب مهتابی با درخشش ماه تابان ،گریه وفغان کودکان،  

 

بی تابی زینب برروی پیکر برادرش ،از اسب بدون سوار از تصورات خودم وحشــت می کنم   

 

چگونه این همه دردورنج را بر روی نقاشی ام بکشم .  

                           

رنگ ســفید را از پاکی تن آقا ابا عبدالله بر می دارم،سبز را از آرامش نگاه عباس،مشــــکی  

 

را از موهایکودکانت و سرخ را از خون پاک شهیدان پس برای دیدن نقاشی ام واقع بینانه  بنگر.   

 

به جای مروارید غلتان بنی امیه اشک را در حال غلتیدن به روی گونه ی زینب کشیده ام صورت او  

 

را بانوی صبور و نرم خوئی کشیده ام کودکانی که در کنار او نشسته و جز او پشتوپناهی ندارند.  


   اما حیف که نقاش نیستم    

                                          

                  انشا الله که زیارت قبر شش گوشه اش روزی همه مان گردد  

 

 

                                                                                                  آمین